ساخت چرخ دنده پلاستیکی

ساخت چرخ دنده پلاستیکی

ساخت چرخ دنده پلاستیکی

یکی از کاربردهای پرینتر سه بعدی ساخت چرخ دنده پلاستیکی و مکانیزم های حرکتی  است 

انواع زیادی از چرخ دنده‌ وجود دارد، برخی از انواع پرکاربرد آن عبارتند از ساده (Spur)، مارپیچ (Helical)، شانه‌ای (Rack and Pinion)، حلزونی (Worm) و مخروطی (Bevel). محاسبه درست نیروها در طراحی‌‌های مکانیکی، به شناخت دقیق هر یک از انواع چرخ‌دنده‌ها بستگی دارد.

اگر شما هم جزء افرادای می باشید که به خاطر شکستن یک چرخ دنده یا اهرم پلاستیکی یک وسیله مهم را بلااستفاده رها کرده اید یا به مشکل برخورد کرده اید خیلی نگران نباشید.

یکی از خدمات ما طراحی و ساخت چرخ دنده  در تیراژ کم (حتی یک عدد) می باشد ولی از آنجایی که باید اول مدل سه بعدی کامپیوتری طراحی شود بعد فرایند ساخت قابلیت اجرا پیدا می کند باید توجیه اقتصادی داشته باشد.

از جمله کارهای انجام شده :

ساخت چرخ دنده پرینتر لیزری ،ساخت چرخ دنده پرفراژ،ساخت چرخ دنده ماشین شارژی،ساخت چرخ دنده کاغذ خردکن ، ساخت چرخ دنده ماشین کنترلی ، ساخت چرخ دنده میکروسوئیچ و…

ساخت چرخ دنده پلاستیکی

ساخت چرخ دنده پلاستیکی

 

ساخت چرخ دنده
ساخت ولوم سونوگرافی

تماس با ما

استفاده کردن از چرخ دنده ها به سالیان قبل برمی گردد ، اگرچه چرخ دنده های اصلی آن طور که امروزه نبوده و دارای معایب زیادی بود. آنها از چوب و میله های چوبی ساخته شده بودند که با چربی های حیوانات روغن کاری می شدند. و کاربردهای آن در پمپ ها و بلند کردن اجسام سنگین مانند مصالح ساختمانی و .. همچنین دستگاه هایی در یونان باستان کشف شده است که برای محاسبه حرکت ستاره ها و سیارات استفاده می شده است.


Leave a Reply